Yaklaşma!

“Değil mi ki isteğe yaklaşınca , istememeyi istemek artık imkansızlaşır. Bu yüzden değil mi Rabb’im senden gelen yasaklar “yapma” ile değil “yaklaşma” emri ile başlar …” Nazan Bekiroğlu-Yusuf ile Züleyha

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Okudukça, İzdüşüm içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to Yaklaşma!

  1. seyyah dedi ki:

    “O’nu, gördüğüm O ile göremediğim O arasındaki uçurumları hesaba katmayarak sevdim.” aratınca çıktı sayfanız karşıma, sonra etkilendim yazdıklarınızdan, sonra bu fotoğrafa rastladım. Merak ettiğim husus ; bu fotoğrafı siz mi çektiniz?..
    Yusuf ile Züleyha çok hoşuma gitmişti şimdi de “isimle ateş arasında” yı okuyacağım sayenizde, teşekkür ederim. saygılarımla…

    • zehrasunay dedi ki:

      Hayır ben çekmedim fotoğrafı…ama sanırım bu Türkiye’de Edirne olabilir (emin değilim) bir cami imiş… beğeneceğinize inanıyorum kitabı.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

