Bari sen unutma beni…

Son deminde akşam, merhaba dostum hüzün,
Yalnızım yine yalnız, nerdesin iki gözüm,

Böyle mi yaşanır ayrılık acısı,
Gözlerimden anla yeter,
Gel de al canımı, al da kurtulayım,
Ayrılık ölümden beter,

Sende unuttum hayalleri,
Sende unuttum sevilmeyi,
Bari “sen unutma beni”…

Sende unuttum ümitleri,
Sende unuttum ben her şeyi,
Bari “sen unutma beni”…

Yüreğimin kıyısına vurdu minicik bir dalga,
Susmalıydım, tutamadım kendimi,
Bir canım var, feda etsem sevdamı bilemezsin,
Bir acım var, anlatsam önünü göremezsin,
Herkes unuttu gitti, ben de unuttum her şeyi,
Bari, bari “sen unutma beni”…

Ayna’nın konseri vardı, 10 yıl önce Ankara’daki gibi… Birşeyler değişmiş ama ne, ama kim…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Şiir, İzdüşüm içinde yayınlandı ve , , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

