Hazırlıklar-4

  • Pasaport ve evrakları tura yolladık, başımıza bi iş gelmez inşaallah.
  • İki farklı arkadamışdan iki farklı hediye aldım, her ikisi de orda kullanılmak üzereydi, çocuklar gibi sevindim 🙂 Hatta birini kullanmaya başladım bile…
  • Balkondaki saksılara geçen sene Elif ile topladığımız tohumları dikmiştik, büyüdüler ve çiçek açtılar, bizim de değişik renklerde akşam safalarımız var artık.
  • Umre rehberleri kitaplarımız gelmişti, belki de yazmışımdır.
  • Tatil başladı, okuldaki herkesten helallik aldım, söz ile “helal ettim” denmesi yetiyormuş ona ayrıca sevindim, velevki yarın vazgeçmiş olsun, o iki gün arasındaki hakları helal edilmemiş olurmuş yani ağızdan bi kere “helal olsun” çıkarsa işlem tamam… Ama bazı noktalarda helal etmediğim kişiler de yok değil…Aklım karışık bu noktada biraz daha düşünmeliyim belki.
About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

