Kitap Tanıtımı #25 Ben Dünyanın En Akıllı İnsanıyım

Ben Dünyanın En Akıllı İnsanıyım

Yazar: Erdal Demirkıran

Alişan Kapaklıkaya’nın kitabında tavsiyesi üzere okudum kitabı. Aslında kitabın ismi son derece itici, ama kişisel gelişim üzerine fena sayılmaz. İnsanı gaza getiren bir anlatımı var, konuşma dilini kullanıyor yazar ve okuyucusuna adeta “aslansın sen, kaplansın sen yürü be kim tutar seni” psikolojisini yaşatıyor.

Her bölümün sonunda güzel egzersizler mevcut, özellikle beynin sağ ve sol lobunu birlikte kullanmamıza yardım edecek egzersizler hoşuma gitti.  Bir de bölüm sonlarında şiirler var ki; birini bile okudum dersem yalan olur🙂

Uyku saati düzenlemesiyle ilgili bölüm de hoş, onu deniyorum şimdi bakalım başarabilecek miyim… Yalnız benim hedefim kitaptaki gibi 5,5 saatlik uyku değil 6 saat ideal sanırım benim için.

Yazar özgeçmişe değil de özgeleceğe inanıyor🙂 Zaten kitabın arka kapağında gelecekte neer yapacağını yazmış. Kashna öğretileri isminde öğretiler oluşturmuş ve bunları tüm dünyaya yaymayı hedeflemiş.

Özellikle bir hedefi olmayan ya da hedefi olup da nasıl programlı çalışacağını bilemeyen öğrenicilere tavsiyemdir.

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Okudukça içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Kitap Tanıtımı #25 Ben Dünyanın En Akıllı İnsanıyım için 8 cevap

  1. ümit dedi ki:

    Hocam bende bu yazarı cok yakından takip ediyom.Şuanda elimde olan kitabına sadece başbakan okusun cok güzel yazmış bir yazar. AMA Benin excel bir ödevim varförmülü hatırlamıyorum su ilk okuldaki öğrencilerin notlarının karneye yazılması varya işte 0-24 arası 0 olsun 24-44 arası 1 olsun 45-54arası 2 olsun şeklinde bir bir förmül yaza bilir misiniz bana teşekkür edrimm…

  2. Mustafa AKBAL dedi ki:

    Siyasi düşüncelerinden dolayı kendisi ile aynı düşünceye sahip olmayan insanlara gerizekalı, beyinsiz diyen adam mı dünyanın en akıllı adamı? Kendini en akıllı insan sandığından dolayı başkalarına gerizekalı deme hakkına sahip olduğunu düşünüyor galiba ama bu kişi bilmiyor mu ki kul hakkına girince başına gelecekleri. Demek ki en akıllı adamı bu değil dünyanın.

    • zehrasunay dedi ki:

      Yazarı tanımıyorum ve siyasi görüşlerini bilmiyorum… Çevresindekilere nasıl hitap ettiğinden haberim de yok…Ben yalnızca kitabını okudum ve beğendim

      • Mustafa AKBAL dedi ki:

        Birkaç videosunu izledim epey dolu gibi konuşuyor ama çok ütopik. Örnek verecek olursam; 2050(tarihi tam hatırlamıyorum.) yılında dünyayı kurtaracağım diyor. soruyorlar nasıl olacak diye benim öyle bir hedefim var gerçekleştirebilirm yada gerçekleştiremem orası ayrı ama hedefiim o diyor. Tamam gerçekleştiremesekte hedefimiz olsun ona çabalayalım demek istiyor ama Türkiyede iktidara gelmiş bir partiye oy vermiş %50’den fazla gerizekalı insan var deme hakkınıda kendinde buluyor. Kimin kime oy verdiği onu bağlamaz artı onunla aynı düşünmüyor diye insanlara gerizekalı deme hakkı da yok.

  3. Mustafa AKBAL dedi ki:

    özür dilerim yanlış oldu bu kişi değil o sözü söyleyen. isimleri karıştırdım. yanlış bilgi verdiğim için okumuş herkesten özür dilerim.

    • zehrasunay dedi ki:

      Kimmiş?

      • Mustafa AKBAL dedi ki:

        Nihat GENÇ. İkisinin videoları dolanıp duruyor paylaşım sitelerinde oruç oruç kafam dönmüş🙂

      • Mustafa AKBAL dedi ki:

        Nihat GENÇ o bahsettiğim kişi. Paylaşım sitelerinde ikisisinde videoları dolanıp duruyorda oruçtan mıdır nedir kafam dönmüş.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

