Hazırlıklar-3

  • Bu gün itibarıyla pasaportlar geldi. Bu kadar hızlı olabileceklerini düşünmemiştim hiç.
  • Tur firmasından arayıp ev adresini istediler, çanta vs vs yollayacaklarmış.
  • Aile hekimliği uygulamasına bayılıyorum, doktorumuz şeker gibi bir adam, 4 tüp kan verdim çok şükür tüm değerler normal çıktı muhtemelen sıkıntımın nedeni stres ya da cereyanda kalma imiş.
  • Yurt dışına çıkışlarda menenjit aşı kartı istendiğini söyledim ve bu konuda başka bir sağlık kurumu olan toplum sağlığı hizmeti bürosuna yönlendirildim.
  • Milletle helalleşmem gerekiyormuş öyle dediler… Bilhassa okuldan “hakkını helal et” cümlesini kurmak istemediğim kişiler var….
  • Yarın misafirim var kurabiyelerim fırında, Aşkı Memnu’nun finali gibi yapayım “FZ kaçar” Yalnız o dizide benim kadar Bihter’e hak verip acıyan olmamıştır sanırım. 🙂 Acaip bir haleti ruhiyedeyim.
  • Hotbird’den bazı bazı açıp canlı yayından Kâbe’yi izliyorum, kalabalığın henüz az olmasına seviniyorum, uzaklardan dönenlere şaşırıyorum falan “yaklaşsalar ya” diyorum.
  • Çok heyecanlıyım.
About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

