Yazmak için yazıyorum

Evet aslında aklımda yazılabilecek hiç birşey yok şimdi yazmak için yazıyorum, tıpkı bazen ağlamak için ağladığım gibi ya da gülmek için güldüğüm, konuşmak için konuştuğum, susmak için sustuğum gibi 🙂 Ben böyle davranmaya başlayalı beri bilmem kaç bahar geçti, saymadım. Kim sebep oldu böyle zevk almadan; yaşamak için yaşamama? Ya da kimler… Benim sevmediklerim sevilemez kardeşim! Sevilmemeli yani başkaları tarafından da… Bu güneş benim için doğuyorsa her sabah ve dünya benim için dönmeye devam ediyorsa eğer, benim sevdiklerimi sevmeli herkes ama sevmediklerimi sevmemeli. O’nu benden fazla kimse sevmemeli bir de, sevemez de zaten! Dinlemem anne-baba-kardeş-çoluk çocuk. En kötü huyunu genetik olarak benden devraldın küçücüğüm üzgünüm, benden beter kıskançsın :))) Vay vay vay benim halime !!! Tatilllllllllllll 🙂 (Ne içtiysen bana da ver dediğini duyar gibiyim kuzum, bişey içmedim ahaha)

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

