Bütün kış dallarımda tomurcuklar var

Hareketli günler geçiyor, hiç bir şeye yetişemiyorum sanki, Elif büyüyor, gösterileri oluyor, benim unutkanlıklarım devam ediyor 🙂 Telefonu evde unutup müdür yardımcısından telefon rica ediyorum, eşimi arıyorum sonra, diyorum ki; “Bekliyorum seni telefonum da evde kalmış ne zaman geleceksin almaya?” cevap geliyor “Araba sende ya hayatım”, pencereden bakıyorum evet orda 🙂 Sınıfın kapısını kilitlemeyi unutuyorum, bilgisayarları açık unutuyorum, getirmem gereken kitapları unutuyorum, yerine getirmem gereken sözlerimi unutuyorum… Unutuyorum da unutuyorum, bir tek kırgınlıklarımı unutamıyorum, keşke onları da unutabilsem…

Adana’ya gittik 19 Mayıs tatilinde, bir grup kadınla birlikte, gruptakileri tanımıyordum, gün arkadaşlarıymış ve akrabalar. Benim en yakın arkadaşımın görümcesi de vardı içlerinde, biz de takıldık onlara, çok eğlenceli geçti, otobüste bile oynadılar :))) Şu yukarıdaki şarkıyla o yolculukta tanıştım, çok da sevdim… 

Yorucu bir gezi ardından ertesi gün evde dinlenmeyi planlarken Konya mevzuu çıktı, yarım günlüğüne de Konya yapıp geldik, hız sınırını %30 un üzeride aşıp radara yakalanmasaydık çok daha güzel olacaktı ama… Canımı sıkmadı nedense; çünkü benim de bütün kış dallarımda tomurcuklar var 🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, Uncategorized, İzdüşüm içinde yayınlandı ve , olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

