19 Ekim 2002

evlilik

Zaman bu kadar mı çabuk geçiyor oysa daha dün gibi…

Ne çok şey demek aslında evlilik…

7 yıl kimine göre çok, kimine göre az…

Beyaz bir gelinlik, siyah bir damatlık, henüz çok toy iki genç; “Evet” demişler…

Ve başlamış macera, kavgaları da olmuş en gürültülüsünden, kimi zaman sessiz mutlulukları da.

Her sabah çalan saatle uyanmışlar güne ve ilk kim kalkacak , kim kahvaltıya çay suyu koyacak çekişmesi yaşamışlar hep 🙂

Kirli çoraplar hala yerlerdeymiş oysa, ve “yemeğe ne pişirsem” stresi hiç bitmemiş,

2 yıl geçince aradan 3 kişi olmuşlar,

Alışmak zormuş ama çok sevmişler, zamanla kendilerini unutup ona odaklanmışlar…

Birlikte gülmüşler, birlikte ağlamışlar,

En uzun bir gün küs kalmışlar…

Sevmekten daha güzelmiş sevilmek, öğrenmiş kadın…

Ve 7 yılın sonunda dilinde bir dua;

“Rabbim ömrümün sonuna kadar beni ondan ayırma…”

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to 19 Ekim 2002

  1. yuri dedi ki:

    Aminnnn,
    nice yıllara:))

  2. seyyarat dedi ki:

    Amin 🙂

  3. ismi lazım değil:) dedi ki:

    amin…en güzel günlerle daha nice günlere inşallah:) muhabbetiniz baki olsun…

    az ve öz çok güzel anlatılmış…

  4. semra dedi ki:

    Ne kadar yalın, ne kadar samimi ve yürekten anlatmışsın..

    “Sevmekten daha güzelmiş sevilmek, öğrenmiş kadın…”

    Sevginiz ömür boyu sürsün,Allah sizi ayırmasın..

  5. Kâzım Mızrak dedi ki:

    Sırasını Beklemek

    Yazının sonuna iliştirdiğiniz duâya imrenerek baktım. Kendimi düşündüm önce, kendi kendime yakıştırdım bu güzel sözü bencilce, duyması ne mesûd olurdu diye düşleyerek. Sonra herkesi düşündüm, neden önce herkesi düşünmedim diye kızdım kendime. Kendimden ziyâde başkalarının mutluluğunu önemserdim çünkü. Yine öyle olsun istedim. Yazdığınız duâ öyle güzeldi ki, bu sözü herkes duysun birisinden dedim. Tabii, yine kendi kendime bunu söyledim. Bu, herkesin mutlu olmasını dilemekti. Hem, bir gün bana da sıra gelecekti.

    K.M.

  6. Kâzım Mızrak dedi ki:

    Mutluluk Dileği

    Yazının sonuna iliştirdiğiniz duâya imrenerek baktım. Kendimi düşündüm önce, kendi kendime yakıştırdım bu güzel sözü bencilce, duyması ne mesûd olurdu diye düşleyerek. Sonra herkesi düşündüm, neden önce herkesi düşünmedim diye kızdım kendime. Kendimden ziyâde başkalarının mutluluğunu önemserdim çünkü. Yine öyle olsun istedim. Yazdığınız duâ öyle güzeldi ki, bu sözü herkes duysun birisinden dedim. Tabii, yine kendi kendime bunu söyledim. Bu, herkesin mutlu olmasını dilemekti.

    K.M.

  7. zehrasunay dedi ki:

    Amin, hepinize de teşekkür ederim… Darısı sizin de başınıza:)

  8. Hüüümmmm dedi ki:

    Tümm dualarına yürekten bir Amiiiiiiinnn Fatma ablacımmm…

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

