Ve 30…

Yeni bir milad olması dileğiyle…

Yine bir güz günü, yeni yaşıma da merhaba… Bu sefer hüzünlü değilim hayret… Hani şu “hayat 30undan sonra başlar” hikayesi vardır ya kadınlar arasında, şimdi gülümsüyorum işte…  Benim içimde de başlayan bişeyler var fakat bunun ismine hayat diyebilir miyiz bilemiyorum… Boşluklarım doluyor dolması gerekenle… Ramazan ayı’nın etkileridir gelip geçer de sanmıyorum, gariptir ki ayaklarım yerlere daha sağlam basıyor artık. Ve birçok insanı dertlendirecek dertlerim beni dertlendirmiyor, ve yine birçok insanı mutlu edecek sahipliklerim beni mutlu etmiyor. “Hiç” liğimin bilincindeyim ve sahip olduklarımın hiçliğinin de… Huzurluyum çok şükür ve yine gülümsüyorum… İyi ki doğmuşum 🙂

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

11 Responses to Ve 30…

  1. habibe dedi ki:

    evet iyi ki doğmuşsun fatma zehra nice senelere 🙂 Canım herşey gönlünce olur ve ömrünün en güzel demlerini yaşarsın inşallah 🙂

  2. e-vren :) dedi ki:

    30 çok önemli bir yaşmış gibi gelir bana eskiden beri. Benim de 2 yılım var. Sanki birden kocaman biri oluverecekmişim gibi hissediyorum. Otuz’un ağzı dolduran söyleniş ve ses özelliği sanırım bende bu hisse sebep oluyor.

    Önemli olan ne kadar yaşadığımız değil nasıl yaşadığımız. İnşallah bundan sonraki yaşamın, 30’undan önceki yaşamından daha hayırlı ve güzel geçer.

    Yeni yaşın hayırlara vesile olsun…

  3. miray dedi ki:

    Doğum günün kutlu olsun, mutlu ol senelerce.

  4. ismi lazım değil:) dedi ki:

    yeni yaşın hayırlı olsun ablacım…hayırlara vesile olsun…hayırlı,bereketli nice uzun ömürler dilerim…

    ayrıca aynı ayda doğmuşuz…:)

  5. zehrasunay dedi ki:

    Çok teşekkür ederim…

  6. Kâzım Mızrak dedi ki:

    “Ve birçok insanı dertlendirecek dertlerim beni dertlendirmiyor, ve yine birçok insanı mutlu edecek sahipliklerim beni mutlu etmiyor.”

    Ne kadar güzel yazmışsınız.

    Allah c.c. sizden râzı olsun.

    Derkenar.

    Fotoğraf harika görünüyor, ömür tükeniyor mu demek istiyor acaba.

  7. mehmetabi dedi ki:

    Hayırlı Bayramlar

    malum olduğu üzere ömür sermayesi istesek te istemesek te hızla tükeniyor bu sebeple; fâni, kısa, faydasız ömrümüzü baki, uzun, faydalı ve meyvedar yapmak için ne yapmalıyız…
    Her insan gayet şiddetli bir surette uzun bir ömür ister ve bekaya âşıktır.
    Bu fâni ömrü bâki bir ömre çevirmeye ve manen çok uzun bir ömür hükmüne geçirmek mümkündür.
    Nasıl mı?
    Allah için görüşürek, Allah için işleyerek, Allah için çalışarak…
    Lillâh, livechillâh, lieclillâh rızası dairesinde hareket ederek…
    O vakit bütün ömür dakikaları, seneler hükmüne geçer…
    Allahın izniyle…

    Bu bağlamda Rabbim bu husular doğrultusunda hareket ederek;
    Hayırlı, faydalı ve bereketli daha nice yıllarla birlikte;
    Size sağlık ve mutluluk dolu bir ömür hatta iki dünya saadeti birden versin…
    İnşalllah…

    Bu arada unutmadan sayfanız da çok güzel zehrasunay kardeşim tebrik ederim…
    Hayırlı ve başarılı çalışmalar dilerim…

  8. Nazife dedi ki:

    Öncelikle merhaba, ben daha önce ki bloğunuzdan beri takip ediyorum sizi ama burayı sizin olduğunu bilmeden takibe almıştım öğrenince çok şaşırdım.Yazılarınız çok hoşuma gidiyor,hüznü seven biri olduğunuz hemen anlaşılıyor ve bu da dolayısıyla eylül doğumlu olduğunuzu gösteriyordu zaten.Ben de 18 eylül 79 doğumluyum sizi kendime bu kadar yakın hissetmemin sebeblerinden biri bu olsa gerek.Benim de eşim bilgisayar öğretmeni ben ise malum sebepten dolayı çalışmıyorum.Sizi takip ettiğimi bilmenizi istedim ha bir de bloğunuza şifre koymuşsunuz hala yazıyosanız oraya okumak isterdim.Bu arada doğum gününüz kutlu olsun.Kastamonudan sevgiler. Nazife

  9. zehrasunay dedi ki:

    Merhaba Nazife…Senin de doğum günün kutlu olsun, sanırım diğerine de yazmıştın yanlış hatırlmıyorsam… Eşinin ismi ne acaba forumdan falan mı tıklayıp buldun ki diyorum buraları 🙂 Diğer blogu şfrelemiş gibi görünsem de şifre kisede yok yani yazmıyorum kimse okumuyor vs. 🙂 Bazen insan yazdıklarından dolayı çok korumasız hissediyor kendini, hani şu çevrelediğimiz kendimizi ;mutluluk görünümlü kalkanlarımız yok olmuş gibi… Reel yaşadan birçok kişi okumaya başladıkça da tedirginliklerim arttı.. Farkettiysen artık çok özel şeyler paylaşmıyorum, en azından hüzünden uzak yazılar 🙂 Görüşmek dileğiyle…

  10. Nazife dedi ki:

    Tekrar merhaba, forumdan bulmadım ama inan şu an bende nerden bulduğumu hatırlamıyorum güzel bir yazı varsa eğer hemen o siteyi sık kullanılanlara eklerim sonra rahat rahat bakıp beğenirsem takibe alırım bu da öyle oldu.evet daha önce de yorum yazmıştım sana aslında pek ses vermem öyle uzaktan sessiz sedasız izlerim ama bazen de nedendir bilmem bişeyler çeker beni kendimden haber vermek isterim o kişiye. Yazdıklarına aynen katılıyorum zaten bir sayfa açamayışımın sebebi de bu tanıdık insanlar okumaya başlayınca yazdıkların yanlış anlaşılabilir, kendinden samimi bi şekilde bahsedemeyince de ne anlamı kalır ki paylaşmanın?
    Neyse samimiyetin için teşekkürler.Nazife

  11. Webisweb(ömer) dedi ki:

    Merhaba mutlu yıllar, uzun seneler 😉

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

