Microsoft Word Uygulama Dökümanları 2(KML Yaz Stajı)

word uygulama2-1
word uygulama2-1

 

 

Word 2-2

Word 2-2

Word2-3

Word2-3

 

Word   Uygulama 2-4

Word Uygulama 2-4

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Uygulama içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Microsoft Word Uygulama Dökümanları 2(KML Yaz Stajı)

  1. SEHRİBAN dedi ki:

    TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM BU SİTE ÇOK GÜZELMİŞ BAZI KONULARI BİLMİYORDUM ÖĞRENDİM EMEĞİNİZE SAĞLIK……..
    ÖĞRETMELERİMİZ ÖĞRETTİ AMA BEN ÖĞRENMEMİŞTİM SİZİN SAYENİZDE ÖĞRENDİM

  2. tülay dedi ki:

    Uygulama paylaşımlarınız için teşekkürler. Ellerinize sağlık:)

  3. servet dedi ki:

    paylaşımlarınız için teşekkür ederiz. çok işimize yaradıı….

  4. Geri bildirim: Abdülkerim DÜLGER » Muh 1 Uyg

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

