İmzalı kitap sürprizi; Yine Elif Şafak yine Aşk

Kargodan aranıyorum, dört ismimle hitap ediliyorum; “Fatma Zehra T. Sunay ile mi görüşüyorum” deniliyor. “Kargonuz geldi de üç gün içerisinde almanız gerekmekte…” oysa benim herhangi bir siparişim yok. “Kimden?” diyorum, “Elif Şafak’tan” deniliyor… 🙂 Evet kargoda adıma bir paket, gönderen isminde Elif Şafak, iç içe dört paket açıyorum ve Aşk kitabı ile karşılaşıyorum. İlk sayfada ; ” Sevgili Fatma Zehra Turan Sunay’a, dostluk ve sevgilerimle… Kalbini AŞK’a kapatma sakın… Elif Şafak(imza)” D&R paketli bir kitap 🙂 Kendisi yollamamış belli… E peki kim bu beni bu kadar çok seven? Eminim imzalarken; “Burada dört isim var hepsi birlikte mi okuyacaklar?” demiştir… Bilse ki o dört isim benden müsemma ve kitap zaten çoktan okundu… Velhasıl sevinçliyim bu faili meçhul surpriz nedeniyle…

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı İzdüşüm içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to İmzalı kitap sürprizi; Yine Elif Şafak yine Aşk

  1. semra dedi ki:

    Hala çıkmadı mı ortaya kimin gönderdiği?

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

