Bu kadarı fazla bana :)

Şu hayatta yeniliklere adaptasyon sürecim her zaman uzun olmuştur diğer insanlara nazaran. Alıştığım şeylerden vazgeçmem zordur genelde. İş ortamı, ev ortamı, kullandığım eşyalar, sürdüğüm kokular, dinlediğim şarkılar, okuduğum yazarlar, sevdiğim insanlar, kullandığım yazılımlar… Her hangi birini pat diye bırakamam, değiştirmeye kalkışırsam eğer sancılı bir dönem başlar benim için  🙂 Buna tek düze yaşam biçimi de diyebiliriz ama bir çok insan bu yaşam biçiminde kendini daha huzurlu hisseder.  Bütün bu uzun cümlelerimdeki anlattığım duruma tezat teşkil eder belki ama; sevdiğim her hangi bir nesneyi tarihin tozlu sayfalarına bırakmak ne kadar hüzün verirse de bana yerlerine yenilerini koymam ile, hele ki o yeniliklere alışma sürecimin de tamamlanmasıyla hoş bir mutluluk da bünyeyi sarmıştır.  İşte bu akşam son derece keyifli bir günün neticesinde evdeki bilgisayarda yarım bıraktığım çalışmalara bakmak üzere oturmam ile birlikte şaşkınlığıma diyecek yoktu. Ben ki, desteklememe rağmen Linux kullanamayan, Firefoxu çok daha fazla beğenmeme rağmen alışkanlıktan dolayı Expolorerdan vazgeçemeyen hala XP de direnen bütün o cafcaflı arayüz eklentilerini kurmayan biri olarak daha Microsoft’un bile “for testing purpose only” dediği Beta sürümü ile henüz daha minik bir bebek kıvamında olan Windows 7 nin PCye kurulmuş olduğunu gördüm. Klasik XP görünümünden oldukça farklı bir arayüz ile karşıkarşıya kalmam dahası kullanmakta olduğum bütün programların bir formata kurban gitmesi, tek tek hepsini kurmaya olan üşenmem ile birlikte iki lafın belini kırarım kimi bulursam diye  Windows Live Messenger programını aradı parmaklarım “All Programs” menüsünde… O da ne bu emesen benim bildiğim emesen değildi!! yok artık yoksa MSN 2009 çıktı çıktı diye yaygaralara mı kulak asmıştı birileri? Evet evet bu garip msn de resimler sağda değil soldaydı , yazdığım ardışık yazılarda ismim görünmüyordu, programın en alt kısmında slayt şeklinde durum güncelleyenlerin fotoğraflarını ıvır ve zıvırlarını görüyordum tıpkı Windows 7 de sürekli değişen duvar kağıdı(!) arka plan resimleri gibi. Yok yok bu kadarı da fazlaydı şimdi bana… E kimin gözleri dolmasındı bu hazin durumda… E hani benim photoshopum diye CDleri karıştırmam ile birlikte onun de okulda olduğunu farketmem ile birlikte bari wordpress beni ağırlasın da iki laf edelim diye karaladım işte bu satırları, bu saçmalamaları… Tez zamanda XP me kavuşmak dileğiyle…Bu arada gözümden kaçmış değil wordpress de arayüzünü değiştirmiş. 😦 Herkes mi bana gıcık şu dünyada yahuuuu :))))))

About zehrasunay

1979 doğumlu, evli ve iki kız çocuğu annesi, Niğde-Bor'da yaşayan bir bilgisayar öğretmeni. https://zehrasunay.wordpress.com
Bu yazı Havadan Sudan, Tekno Haber içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Siz de bir şeyler yazmaz mısınız?

